Tema: Re: antkainiai
Autorius: Doc
Data: 2010-10-15 14:10:58
Nelabai suprantu ką tu vadini vertimu jėga, bet panašu, kad naudoji šį terminą orveliškai, t.y. šiuo terminu apibūtinti vertimo jėga priešingybę. Pavyzdukas padės geriau suprasti ką galvoji:

Jei aš ateičiau pas tave ir sakyčiau - štai 10 kiaušinių už 5Lt (ar belekiek, kad ir už 500Lt), nori perki, nori ne. Čia būtų vertimas jėga ar ne?

--
Doc