Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-27 11:58:26
Visų pirma ne man taikyk tą klausimą, nes aš su prekybos tinklais nesusijęs.
Antra - dažnai prekybos centruose buitine elektronika prekiauja atskiri
tiekėjai, ir kokie mokesčiai jiems taikomi už prekybos plotą, už jų
įsileidimą į prekybos centrą - aš nežinau. Tiesą sakant man, kaip
vartotojui, tai visiškai nerūpi - man svarbu tik prekių asortimentas ir
galutinė kaina. Jei manęs kažkas ten netenkina - aš neperku ar perku kitur.
O kaip savo santykius tvarko ir kokius mokesčius vienas kitam moka du verslo
subjektai - tai jų pačių problema.

Man atrodo visiškai normalu, kad prekybos centras gali imti tik procentą nuo
pardavimo kainos (antkainį), o gali papildomai imti ir už prekių užimamą
prekybos plotą, produktų šaldymo paslaugas ar dar velniai žino ką. Beje,
noriu priminti, kad įstatymas, draudžiantis tuos "lentynos mokesčius" jau
galioja, dabar aplamai norima įvesti apribojimus antkainiams. Bet tikiuosi
supranti, kad jei atskirai nemoki už kitas paslaugas (ir tuo pačiu
patiriamas prekybos centro išlaidas), tai jas prekybos centras siekia
pasiimti per didesnius antkainius? Jeigu fiksuosi antkainius ir drausi
papildomus mokesčius, tai prekybos centrui labiausiai apsimokės pardavinėti
bulvių traškučius, koką kolą ir kramtomąją gumą, kadangi šaldytų produktų
šaldymas, mėsininko darbas dorojant skerdieną ir t.t. reikalauja papildomų
sąnaudų. O jeigu galėsi sukontroliuoti tik lietuviškų tiekėjų kainas, tai
prekybos centrai mieliau prekiaus importiniais produktais, kuriems galės
užsidėti didesnius antkainius ar didelę dalį kainos nurašyti logistikos
išlaidoms.

"Veikejas"  wrote in message news:ia8eul$83c$1@trimpas.omnitel.net...

na tai ko neivedat LSD televizoriams lentynos mokesciu ?
nes gamintojas nera uzguitasis lietuvis ?