Tema: Re: antkainiai
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-15 13:34:52
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i96dl5$3tu$1@trimpas.omnitel.net...
> Anyway tas šurmulys dėl antkainių ir net siūlymai juos reguliuoti - tai populistinis idiotizmas. Jei nepatinka prekybos centrų kainos - nepirk iš jų. Šiaip ar taip, ilgainiui kainas sureguliuoja rinka - niekas negali jų ilgai laikyti  nei per daug užkeltų, nei nuleistų. Bet labai ryškiai matosi, kad sovietinės politekomikos studijos paliko labai gilius ir sunkiai ištrinamus vingius mūsų prezidentės smegeninėje.

Rinkoj kainos susireguliuoja tik tada, kada informacija rinkoje yra simetrinė. Priešingai turi "citrinų" rinką su asimetrine informacija tarp pardavėjo ir pirkėjo. O reikėtų sutikti, kad šiais laikais ne visi turi laiko susirinkti idealią informaciją apie tiekimo rinkas, ir naudojamos visos įmanomos priemonės, kad tik tą informaciją iškreipti. Čia idealus pirkėjas bus diedukas, kuriam "nekainuoja" laikas ir didžia dalimi nekainuoja kitos išlaidos (transportas gerokai pigesnis pvz.), ir kuris turi laiko sužinoti visas kainas - pardavimo centrų, turgaus, kioskelių, ūkininkų ryte, kaimo bobutės ir pan., taip pat ir kokybės parametrus (nusipirkti bandinį, paragauti ir pan.).

Mano kuklia nuomone, reikėtų ne antkainiais reguliuoti, o įsteigti online portalą, kur pagal produktą galėtum operatyviai sužinoti, nuo kiek iki kiek jis kainuoja ir kur, kokia kokybė.