Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-21 16:29:49

> prie ko rinkos dalis ir sutartys.

Tiesiog reagavau į tavo "pastebėjimą":

<eik gal tu i mokyklos suola mokintis ... 4 prekybcentriai uzima 80 proc.
<(vienas ish ju 40 proc.) rinkos. kaip tai vadinama perestuxine a?

> Sutartys juk sudarinejamos nuolat, nesudaro gi kokia krekenavos mesa su
> maxima sutarti 100 metu i prieki.

Sutartys, matyt, sudarinėjamos žodžiu? Tada iš viso velniam tos tarnybos ir
įstatymai - vis tiek nieko neįrodys? O kadangi sutartys sudaromos raštu, tai
tos tarnybos ir patikrina, ar jos atitinka įstatymus. Ir pasirodo, dėl ko ir
bėdavojo Butkevičius, kad atitinka. Ai, bet ką čia su tavim gaišti laiką
rašinėjant vis tą patį. Neįdomu, nes kartoji kelis tuos pačius lozungus,
neparemdamas jų jokiais argumentais.