Tema: Re: antkainiai
Autorius: bet_kas
Data: 2010-10-18 13:05:41
"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:i9ab2c$orb$1@trimpas.omnitel.net...
> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
> Tai kaip tik atvirkščiai - aš už tai, kad pieno pardavimo marža ir toliau
> liktų derybų objektu, o ne būtų fiksuota valstybės. O kaip prekybininkas
> gali manipuliuoti parduodamo produkto kaina išskyrus maržos kaitaliojimą,
> irgi nesuprantu.

Valstybė tai piliečiai, valstybė be piliečių yra apvalus nulis. Taigi
valstybės nustatytos
taisyklės yra piliečių norų išraiška. Tai visiškai nepriklauso nuo to
prasmingi tie norai
ar beprasmiai. Jie tiesiog tokie. Na nebent jums valstybė asocijuojasi su
kažkuo kitu - valdininkais tarkim, bet tada apie demokratiją kalbėt tampa
sudėtinga.
Lietuva lyg vis dar demokratinė valstybė, taigi valstybės noras = piliečių
noras
= pirkėjų noras. Lygybės ženklas į abi puses.

> Nesąmonė. Pirkėjų susivienijimas būtų neįtikusių prekybos centrų boikotas.
> Priverstinis antkainių ribos nustatymas būtų tolygus valdžios draudimui
> pirkėjams pirkti produktus už mažesnę nei nustatyta kainą (ar prekes su
> mažesniu už nustatytą antkainiu). Taigi aiškinau, kad antkainių
> reguliavimas kaip tik riboja konkurenciją, o tu niekaip neargumentuodamas
> vėl kartoji absurdišką atvirkščią teiginį .

Prekybos centras yra sinonimas žodžiui turgus/turgaus prekeivis, tačiau jame
veikia
vietoje nepriklausomų subjektų pardavėjų - tiksliai sustyguota sistema,
kažkuo
panaši į turgaus prekeivių susitarimą "nuo pirmadienio visas šios veislės
bulves pardavinėsim po litą trisdešimt". Grubiai tariant prekybos centras
yra prekeivis valdantis tarkim 35% turgaus prekystalių (rinkos). Taip pat
tame
pat turguje (rinkoje) yra dar 3 prekeiviai valdantys dar 35 % prekystalių.
Viso šie 4 prekeiviai uždengia 70% prekystalių. Lieka 30% prekystalių
kuriuose stovi bobute su pienu kurį perkate jūs.
Jau vien sakinys "Priverstinis antkainių ribos nustatymas būtų tolygus
valdžios
 draudimui  pirkėjams pirkti produktus už mažesnę nei nustatyta kainą"
yra loginis nonsensas. Tai yra draudimas parduoti už didesnį antkainį nei X
%,
ir Linas teisingai iliustravo pavyzdžiu apie išnykusius iš prekybos centrų
egzotinius produktus, t.y. antkainių įstatymas būtų draudimas pirkti
brangesnius
nei gamintojo kaina +X%, tačiau leidžiama pirkti už gamintojo kaina +(X-5%),
t.y.
 kaina mažint galima, tačiau didint - ne, nes tie 4 prekeiviai ir taip užima
pakankamą kiekį prekystalių turguje/rinkoje.
Taip, iš paskos antkainių įstatymams jei prekybos centrai nesusipranta
ir pradeda gudrauti (vietoje susitaikymo su mažesniu pelnu ima imti pelną
kitu
būdu, vėlgi Linas pakankamai pavyzdžių prirašė) pirkėjai atsako šį kartą jau
tamstos minėtu prekybos centrų boikotu.
VPM'o vaikinai jau senai suvokė, kad didint prekystalių plotą valstybėje X
galima tik
iki tam tikros ribos, po to ateina laikas plėstis į kitos valstybės
teritoriją, ką jie jau
gana senai ir padarė...

> Taip, įstatymo net neskaičiau, nes pati jo idėja absurdiška. Yra tekę
> skaityti kitų Mazuronio frakcijos įstatymų projektų - tai nei verkti nei
> juoktis.  Beje, jei aš perku bambalį pieno už  3,7 LTL turgelyje, man
> visiškai tas pats už kokią kainą jis stovi RIMI lentynoje, todėl manęs nei
> nuo to pieno, nei nuo tos jo kainos ginti nereikia. O gal sumažinus jo
> kainą RIMI bus nuskriaustas koks solidus ponas, kuriam ne fasonas gerti
> pieną, kainuojantį mažiau nei 3 LTL už litrą?

Neskaičiau, bet komentuoju.
Kai kuo primena "jus kvailys, čia aš vienas Tadas Blinda" stiliaus teiginius