Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-21 10:57:51
O tu žinai kiek prekės apyvarta padidėja ją išdėliojus prie kasos apratų, įtraukus į prekybcentrio reklaminį bukletą, virš galvos pakabinus plakatą su raudonu užrašu "akcija"? Ir manai, kad visa tai yra už dyką? Ir produkto gamintojas paskaičiuoja ar jam apsimoka už visa tai mokėti. O jei nenori mokėti visokių standartinių mokesčių, gali ir iš viso nesinaudoti to prekybos tinklo paslaugomis. Antkainių reguliavimas yra iš viso absurdiškas dalykas rinkos ekonomikoje, juk jie priklauso nuo pasiūlos ir paklausos bei konkurencijos aštrumo rinkoje. Kai pradedi reguliuoti tuos antkainius, tai du komerciniai subjektai ir priversti sudarinėti visokias papildomas sutartis.