Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-17 11:30:02
Kaip jau rašiau, dėl savivaldos pilnai sutinku. Žmonės patys turi spręsti
visas savo problemas, tik platesnio mąsto funkcijas pavesti įvykdyti
aukštesnei valdžiai. T.y žemiau stovinčios valdžios turėtų susitarti ir
aukštesnei nurodyti, ką reikia padaryti. Dabar gi žmonės atiduoda visą
valdžią carams ir bajorams, ir po to pataikauja jiems ir klusniai toleruoja
bei vykdo visas jų užgaidas.