Tema: Re: antkainiai
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-16 20:49:41
"trickyvic" <meilas@meilas.lt> wrote in message news:i99m9s$4qc$1@trimpas.omnitel.net...
> absoliuciai jiokia teise rinktis, nes greitai gendanciu produktu i
> Latvija ir Lenkija neprivazinesi, o gi galu gale kodel as kazkur
> tureciau vazineti vien tik todel, kad elitiniu lobistu saika susitare
> pardavineti is pirsto isciulptomis kainomis, kurios yra visiskai
> neatitinka zmoniu gaunamoms pajamoms.

Taip atsitiko del to, kad zmones patys prabalsavo uz tuos lobistus savo pinigais. Po sovietinio skurdo norejo akropoliu - juos ir gavo. Be abejo lazda, kaip visada istoriskai ir buna, turejo antra gala. Dabar kad ta gala atlosti ir neutralizuoti - reikes vel ideti pastangu, nepirkti is lobistu, susimetus vaziuoti i lenkija, steigti, saugoti ir puoseleti mazesnius verslus. Bet kuriuo atveju trumpai - aktyviai dalyvauti rinkoje. O jei galvoje gainiojasi mintis, kad nera alternatyvu, tai tada ta galva reikia lopyt...

> Aisku galima mesti gelezini argumenta "neapsimoka" ir auksini argumenta
> "nepatinka darykis pats" a vat ir nifiga pirmo butinumo prekes turi buti
> grieztai reguliuojamos tiek kainos tiek kokybes atzvilgiu, nori
> konkuruoti ? konkuruok bet pardavinedamas prabangos arba nepirmo
> butinumo prekes.

Aklaviete :-) Konkurencija - normalus bet kurios (eko)sistemos buvis. Bandymas ja reguliuoti - anti-optimalus elgesys rodantis, kad reguliuotojas uzsiima niekais, eikvodamas neproporcingai didelius isteklius ir prarasdamas pats bet kokius konkurencinius privalumus ilgoje perspektyvoje.

> Nes kiekvienas yra gudrus vaidinti verslininka kada pardavineja
> gyvybiskai svarbias prekes ir dar karteliniu susitarimu pagalba.

Man tai gyvybiskai svarbi preke tera viena - mano sveikata. Jei esu sveikas, sugebesiu ir kvepuoti ir atsigerti ir maisto susiorganizuoti. Visa kita, kas siuloma siuolaikines civilizacijos as laikau "extra", kuri nors ir maloni, bet dar klausimas ar naudinga ilgalaikeje perspektyvoje.