Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-19 15:00:45
Na tai šitas ir man aišku. Čia "bet kas" teigia, kad:

 "Didiesiems norint sumažint kainą reikia atlikt veiklos optimizavimą (susimažint kaštus) arba išimti prekę iš pasiūlos, tuo tarpu mažieji pardavinėjantys žemesnėmis kainomis jį jau turi (kitaip nepajėgtų pardavinėt žemesnėmis kainomis)."

Svarbiausia, kad jei didieji prekybos centrai šiuo metu būtų sumažinę kainas, greičiausiai tie patys deputatai rėktų, kad jie dempinguoja ir nesąžiningai žlugdo mažuosius.