Tema: Re: antkainiai
Autorius: Osia
Data: 2010-10-15 14:29:49
Sonca, bet tai gi ble nieks NEVERČIA tavęs pirkti, nepatinka kaina - varai
pas lenkus, latvius, galų gale pavasarį nusiperki iš turgaus krūvą geltonų
cipciukų, maišą grudų ir augini sau patenkintas kol kiaušinius pradeda dėti.
Tada pats valgai sveiką ekologišką maistą už dyka dar ir likusius kiaušius
po brangiai parduodi kaimynam.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Nelabai suprantu ką tu vadini vertimu jėga, bet panašu, kad naudoji šį
terminą orveliškai, t.y. šiuo terminu apibūtinti vertimo jėga priešingybę.
Pavyzdukas padės geriau suprasti ką galvoji:

Jei aš ateičiau pas tave ir sakyčiau - štai 10 kiaušinių už 5Lt (ar
belekiek, kad ir už 500Lt), nori perki, nori ne. Čia būtų vertimas jėga ar
ne?

--
Doc