Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-17 11:23:36
Del kadencijos trukmes nematau problemos, tiesiog pateikiau kaip palyginima,
teigdamas kad nepirkti Akropolyje - dar paprasciau ir greiciau. Del
savivaldos - gryna tiesa. Isitikines kad gyvenimas smarkiai pageretu, jei
zmones galetu ir butu ipareigoti patys spresti dauguma savo kasdieniu
problemu, o ne numete balsa kas keturis ar penkis metus lauktu, kol tai
isspres koks nors mesijas.