Tema: Re: antkainiai
Autorius: Veikejas
Data: 2010-10-20 10:54:18
netiesa, kitur nebuna kur pirkti, jei vyrauja monopolijos ir oligopolijos.

Kolkas dar pieno gali nusipirkti pas ukininka, bet es politika ir ltu tuo
paciu stambinti ukius, o tai padarius pirkti piena ish ukininku nebebus
galimybiu ir tada tu PRIVALESI viska pirkti ish oligopoliju be jokios teises
rinktis.

"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
> Kitur nebūna pirkti tik vienu vieninteliu atveju - kai valdžia įveda
> ribojimus.
> Visais kitais atvejais tai neįmanoma. Arba pats nulėksi pas ūkininką, arba
> kaimynas nuspręs biznį daryt pervežant maistą iš ūkininko iki tavis.
> Tiesa sakant ir kai valdžia įveda ribojimus irgi lieka galimybė pirkti
> kitur,
> tik jau nelegaliai (juodoji rinka).
>
> "sonca" <anzelmas@matutis.lt> wrote in message

>>> nefiksuotų
>>> pažeidimų (iš to seka, kad dalis lėšų nueis papirkinėjimams, ir dėl to