Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-15 22:46:20

"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
news:i99k1l$22d$1@trimpas.omnitel.net...
> Tamsta painiojat du skirtingus elementus kaina ir marža.
> Perkant paskolą derėtis dėl mažesnės maržos (%) jums normalu, o perkant
> pieną kažkodėl jau rinkos iškraipymas,

Tai kaip tik atvirkščiai - aš už tai, kad pieno pardavimo marža ir toliau
liktų derybų objektu, o ne būtų fiksuota valstybės. O kaip prekybininkas
gali manipuliuoti parduodamo produkto kaina išskyrus maržos kaitaliojimą,
irgi nesuprantu.

..
> Antkainių įstatymas tai jungtinis pirkėjų susivienijimas derantis su
> oligopolinės rinkos pardavėjais siekiant įdėti dar
> vieną saugiklį prieš rinkos oligopolizavimo stiprinimą.

Nesąmonė. Pirkėjų susivienijimas būtų neįtikusių prekybos centrų boikotas.
Priverstinis antkainių ribos nustatymas būtų tolygus valdžios draudimui
pirkėjams pirkti produktus už mažesnę nei nustatyta kainą (ar prekes su
mažesniu už nustatytą antkainiu). Taigi aiškinau, kad antkainių reguliavimas
kaip tik riboja konkurenciją, o tu niekaip neargumentuodamas vėl kartoji
absurdišką atvirkščią teiginį .

> Bent jau taip turėtų būt. Kas gausis pamatysim kai priims.
> Ar bent įstatymo projektą skaitėte? Ar matėte jame apyvartų rodiklius nuo
> kada jis pradėtų veikt?
> Greičiausiai neskaitėte, nes jei būtumėt skaitęs, suprastumėte, jog jūsų
> pieno po 3,7 LTL už 2 litrus
> ar 2 LTL už litrą bambaliuose jis nepalies, tačiau palies tą patį pieną su
> užrašu Natūralus stovintį
> Rimi lentynoje, kuriuo buvo pasipiktinusi jūsų žmona ir jūs pats
> rekomendavote jai ten nepirkti.

Taip, įstatymo net neskaičiau, nes pati jo idėja absurdiška. Yra tekę
skaityti kitų Mazuronio frakcijos įstatymų projektų - tai nei verkti nei
juoktis.  Beje, jei aš perku bambalį pieno už  3,7 LTL turgelyje, man
visiškai tas pats už kokią kainą jis stovi RIMI lentynoje, todėl manęs nei
nuo to pieno, nei nuo tos jo kainos ginti nereikia. O gal sumažinus jo kainą
RIMI bus nuskriaustas koks solidus ponas, kuriam ne fasonas gerti pieną,
kainuojantį mažiau nei 3 LTL už litrą?