Tema: Re: antkainiai
Autorius: Veikejas
Data: 2010-10-20 16:33:05
konkreciai pasakyt negaliu taciau vienoje LR radijo laidoje oficialus
mazmeninku atstovas minejo shy atveji (keletas produktu), taip kad buk ramus
taip ish tikro ir yra, deja konkreciai ivardinti negaliu.
Kalba apie lentynos o ne reklaminio skydo mokesti, beje mano galva pati
imone turetu samdytis kazka kas pristatinetu produkta ir kuris apie ji shy
ta zinotu...

Kodel prekeiviai mashinomis neima arciau iejimo esanciu mashinu mokescio a?
ne kvailai tai skamba?