Tema: Re: antkainiai
Autorius: Veikejas
Data: 2010-10-21 12:55:13
taip, tam tikri ribojimai sutartims turi but, nes lietuva nera
civilizuota-morali shalis.
Kas pvz Vokietijoje savaime suprantama, tulam lietuviai verslinykui gali
buti visai nesuprantama ir nepriimtina.

O del istatymu, tai kam daryti ishimtis ? Apibrezti kontrakta itin
paprastai - uz preke a sumoka b kieki pinigu ir viskas. Jokiu papildomu
salygu ar paslaugu. CIa labai supaprastintai pateikiau pvz