Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-15 11:08:02
Dėl to lakstymo, tai galima susirasti tinklalapių, kurie skelbia kainas ir jų palyginimus, dažnai kainas galima surasti gamintojų puslapiuose, ir tai plėsis. O daugelio prekių, tiesa, kol kas ne maisto, aš ne tik kainas sužinau, bet ir nusiperku nepakėlęs užpakalio nuo kėdės. Ir jau kelis kartus pakeičiau pardavėjus, nes pasirenku pigiau parduodančius ir geriau dirbančius. Dėl maisto produktų, tai jei savo laiką vertini labiau nei kažkiek didesnę kainą, perki bet kur. Tam, kam labai svarbu kaina (o dažnai tas ir laiko daugiau turi - pensininkas ar bedarbis), tas skiria daugiau laiko pigesnės prekės paieškoms.

O šiaip tai tiesa, kad šiuolaikiniame gyvenime norint sėkmingai suktis reikia labai daug žinių, ir viskas atima daug laiko, bet kainų ribojimas to neišspręs.