Tema: Re: antkainiai
Autorius: bet_kas
Data: 2010-10-14 17:16:14
Įsikandai tą laisvą rinką. Nėra jos. Yra migracijos procesas monopolinė
(exSSSR'o) ->oligopolinė (dabar) -> laisva (gal kažkada ateityje).
Mes (Lietuva) tupime užstrigę antrame žingsnyje. Tai, kad užrašysi laisva
rinka ji nuo to netaps labiau ar mažiau laisva.
Visų verslų tikslas pelnas, geriausius pelnus generuoja monopoliai. Nei
vienas save gerbiantis
verslininkas nesutiks savanoriškai susimažint pelno. Geriau pageneruos
idėjas kaip konkurentų
 sąnaudas paaugint su šūkiu "atnaujinkime Halės turgų, ten klesti betvarkė"
ir t.t.

Praktiškai turime 2 vaikiškus (nors tinka ir suaugusiems) žaidimus -
monopolis ir antimonopolis vienu metu,
kur priklausomybė kurį žaidimą žaidi yra nuo to pardavėjas ar pirkėjas esi
konkrečiu momentu.

Kadangi tamsta bandot žaist monopolio žaidimą, paklausiu tiesiai šviesiai -
dirbate viename iš prekybos tinklų?
Jei taip - suprantama, jei ne - .... :-)

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:i9710s$3k6$1@trimpas.omnitel.net...