Tema: Re: antkainiai
Autorius: Alvidon
Data: 2010-10-20 18:22:41
Jo blyn, atsakingos tarnybos... Ir kur jau tai man matyta/girdėta ?
Įstatymai turi veikti ir liaudis turi būti nekvaila - tada ir bus pyragas
didelis, kurį jau bus galima dalytis, o jei atsakingos tarnybos bei
visokie prezidentai reguliuos "rinkos" darbą - neturėsim rinkos, ko
pasėkoj neturėsim ir pyrago, ir dalintis nebus ką. Nėra kolkas
ir nenusimato kito metodo gauti didelį pyragą kaip kad laisva rinka,
kaip tai benepatiktų komunistuojantiems elementams.
Žmonės turi pyragą gamint, o ne atsakingose tarnybose kelnes trint.