Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-15 14:34:22
Nelabai yra skirtumas kieno antkainius tu reguliuoji, esmė pačiame reguliavime. Prekybininkas teikia paslaugas, gamintojas gamina prekę. Ir ten, ir ten viskas galiausiai susiveda į žmonių darbo apmokėjimą ir verslininko siekį gauti pelną. O ir reguliavimo tikslas bei kilęs šurmulys - dėl galutinės prekės kainos mažmeninėje prekyboje. Ir konkurencijos tarnyba prieš krėsdama prekybos tinklus krėtė maisto perdirbėjus. Logiška, dar turėtų pakrėsti ir ūkininkus, nes supirkimo kainos juk pakilo - gal tie gyvatės irgi visi susitarę?

Be abejo, praktiškai kiekvienas verslininkas uždirbs 3 lt. pelno vietoje 2 lt., jei tik galės tai padaryti. Ir nėra skirtumo sunkmetis ar ne, tik sunkmečiu jam tai daryti sunkiau. Jei turėdamas galimybę jis nepasisims viso pelno, tai padarys kitas, įgis konkurencinį pranašumą ir galiausiai išstums tą labdaringąjį iš rinkos. Prieš įsijungiant į diskusiją derėtų gauti nors minimalius ekonomikos pagrindus.