Tema: Re: antkainiai
Autorius: QL
Data: 2010-10-14 20:34:18
kaip mano bobutė sakydavo: "šneki kaip dainuoji".
Logistika prekybos tinklui - tai išlaidos, nes babkes jie ima iš galutinio
pirkėjo už prekes, o ne iš kažko už logistiką.
Ar tau atveš prekes maximos fura, ar tiekejo ,  +/- išlaidos į kainą bus
įkalkuliuotos panašios, nes dyzelis ir furos visiems panašiai kainuoja.