Tema: Re: antkainiai
Autorius: bet_kas
Data: 2010-10-18 14:28:57

"Vasaris" <none@none.none> parašė naujienų
news:i9a49q$i7f$1@trimpas.omnitel.net...
> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
>
> Užsienyje jie veikia, vadinasi veiks ir pas mus.

Kalbu apie startavimą Lietuvoje.

> Labai elementaru - antkainius pasiims informavimo portalai, nes juose
> norės reklamuotis tie patys
prekybcentriai ir pan. Dėl interesų liūno aš nesuku galvos, nes niekas
negali atimti mano iniciatyvos
- viskas prasideda ne nuo kažkokių mistinių, neidentifikuotų grupių,
interesų, bet nuo asmens,
asmenybės, personos - nuo tavęs.

Tai žinoma nuo asmens, nuo ko gi daugiau. Kalba apie interesų grupes kurios
kaišioja
pagalius, tai laikina, tačiau vežimą stabdo.