Tema: Re: antkainiai
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-16 22:39:29
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i9ct93$a2p$2@trimpas.omnitel.net...
> "Vasaris" <none@none.none> wrote in message

> O tai kuo aš čia užsiimu ir gaištu savo laiką?

Dėkit smailikus, o tai praradus emocinį kontekstą, bet kurios protingos mintys atrodo tik lėktši postringavimai ;-)
Iš kitos pusės - dėkingas už protingą pašnekovą/oponentą, ne dažnas reiškinys.

> Tai domiuosi aš ta savo aplinka. Reikalas tas, kad ta aukščiausioji valdžia
> gali labai sėkmingai pabloginti mano gyvenimo kokybę. Tuo ir piktinuosi bei

Dasikasti prie aukščiausios valdžios, ir dasikasti kokybiškai - veikti per apačią. Kiti variantai - esamos santvarkos "išdavikai" iš viršaus - maloni, bet ne kasdieniška situacija.

> raginu, kad kiti tam nepritartų. Žinias ir aplamai TV praktiškai nustojau
> žiūrėti, laikraščių seniai nebeperku, bet man rūpimas naujienas per
> internetą ir iš aplinkos vis tiek sužinau.

Apie ką ir šneka. O internetas skatina ATSIRINKTI, kas jau savaime yra gerai.