Tema: Re: antkainiai
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-16 21:07:44
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i9ae2l$rde$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš suprantu, kad nebūdamas daugiau ar mažiau populistu, tu politikoje
> nepajėgsi nieko nuveikti. Bet manau, kad valdžioje esantys turėtų šviesti

Ar girdžiu "turėtų"/'privalėtų" (bet ne aš!)?! :-P

> liaudį, aiškinti jai pagrindus, ir nuolaidžiauti kvailiems reikalavimams tik
> tada, kai jų nevykdant ištiks dar didesnė blogybė - į valdžią ateis visiški
> debilai.

Argumentacija gasdinant didžiausia blogybe? Žydai visus apmausto - rinkimės Hitlerį, caras blogai - rinkimės bolševikus, betvarkė Rusijoje blogai - rinkimės Putką, opozija nieko neišmano - rinkimės Batką?

> Bet kai politikas, ypač jau turintis ir norimą postą, ir gerus
> reitingus, pasigauna ir puola propaguoti kvailesnės visuomenės dalies
> lozungus, siekdamas dar tų kelių procentėlių reitingo, tai jau varo į neviltį.

Jūs teliką turit? Laikraščius skaitot? Išjunkite ir nepirkite mėnesį. Tada gali atsirasti tokių originalių minčių kaip pasidomėti, o kas yra jūsų mikrorajono seniūnas, ką jis nuveikė naudingo tau ir tavo aplinkai, kokia dar aplink tave artimiausia vykdomoji valdžia ir ką ji kaip daro. Išvertus kitaip, pagal Erlicką, - stebina visuomenės individai, išsiš&^$%#mi ir nuolatos užsisakantys "man to pačio dar vieną porciją, meldžiu gerbiamasis, ačiū, a, kaip šilta, tęžta ir kvapnu".