Tema: Re: antkainiai
Autorius: bet_kas
Data: 2010-10-27 11:55:41
Viena yra užaugint, kita yra parduot. Parduot galima tik tam kas turi
pinigų, jei nėra noro
labdara užsiiminėt. Eksportas mažesnis už importą ->pinigų turi mažai kas.
Turi
mažai pinigų -> ieško pigių maisto prekių. Parduodama mažai -> auginama
mažai
-> maisto prekės vnt pagaminto LT savikaina didelė -> importas auga.
Ciklas - ir... žaidimo pabaiga.
Na ir dar spekuliaciniai žaidimai su PVM dydžio skirtumais maisto prekėms
tarp valstybių
savo indėlį įdeda (pabrangina/atpigina maisto produktus vienos valstybės
rinkoje lyginant
su kita).