Tema: Re: antkainiai
Autorius: Alvidon
Data: 2010-10-15 21:21:19
:) Valdžia negali nieko nedaryti. Jin irgi rinkos sąlygose. Kol didžioji rinkėjų dalis tiki reguliavimu,
valdžia teturi du kelius: arba žlugdyti Lietuvos ekonomiką nuolaidžiaudama rinkėjams, arba
meistriškai pudrinti smegenis rinkėjams ir tyliai/paslapčia/prieš_liaudies_valią kelti ekonomiką.
Antras variantas Lietuvoj dar komplikuojas ir tuo, kad per dvidešimt metų musie taip ir
nesusiformavo elitas, suvokiantis save kaip vientisą grupuotę, nepaisant visų partinių skirtumų
(tobiš elito atstovui svarbiau "partinė" dedamoji nei "elitinė" dedamoji, kitaip sakant partijos
interesai atsiduria aukščiau valstybės interesų).