Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-16 22:09:23

"Vasaris" <none@none.none> wrote in message
news:i9cplg$5kt$1@trimpas.omnitel.net...
> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message
>
> Ar girdžiu "turėtų"/'privalėtų" (bet ne aš!)?! :-P

O tai kuo aš čia užsiimu ir gaištu savo laiką?

> Jūs teliką turit? Laikraščius skaitot? Išjunkite ir nepirkite mėnesį. Tada
> gali atsirasti tokių originalių minčių kaip pasidomėti, o kas yra jūsų
> mikrorajono seniūnas, ką jis nuveikė naudingo tau ir >tavo aplinkai, kokia
> dar aplink tave artimiausia vykdomoji valdžia ir ką ji kaip daro. Išvertus
> kitaip, pagal Erlicką, - stebina visuomenės individai, išsiš&^$%#mi ir
> nuolatos užsisakantys "man to >pačio dar vieną porciją, meldžiu
> gerbiamasis, ačiū, a, kaip šilta, tęžta ir kvapnu".

Tai domiuosi aš ta savo aplinka. Reikalas tas, kad ta aukščiausioji valdžia
gali labai sėkmingai pabloginti mano gyvenimo kokybę. Tuo ir piktinuosi bei
raginu, kad kiti tam nepritartų. Žinias ir aplamai TV praktiškai nustojau
žiūrėti, laikraščių seniai nebeperku, bet man rūpimas naujienas per
internetą ir iš aplinkos vis tiek sužinau.