Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-15 23:13:03
> Kažkaip dėl shevrole ar prancūziškų sūrių galva gerokai mažiau skauda,
> nei matant bankrutuojančius smulkius nišinius prekeivius... argumentas
> aišku

Kaip antkainių ribojimas padės smulkiems nišiniams prekeiviams be galo sunku
sufantazuoti. Jei antkainiai bus ribojami visiems - beveik garantuotai
pirmieji iš rinkos pasitrauks tie smulkieji nišiniai. Jei susiveikusiems
kokią "smulkaus nišinio prekeivio" licenciją tie antkainiai nebus ribojami,
paklausa jų prekėms vis tiek sumažės dėl to, kad nenišiniuose prekybos
centruose tos kainos sumažės (čia jau a priori priėmus, kad įstatymo kūrėjų
fantazijos pilnai suveiks).

> sudominęs, bet nėr didelės bėdos, jei yra paklausa bus smulkus pardavėjas,
> jam negalios įstatymas ir galės sau ramiai pardavinėt nišinį produktą.
> Gal kažkoks netipinis pirkėjas, bet man smulkios parduotuvėlės daug arčiau
> širdies nei viskas viename stiliaus mišrainės. Na neperku padangų kartu
> su pienu, neperku.

Na tai dabar beveik taip didžiuosiuose prekybos centruose ir yra - daug
tiekėjų turi savo lentynas ir jomis rūpinasi. Iš esmės moka už vietą
prekybos centre, kaip kokia nors turizmo agentūrėlė nuomojasi patalpas
Akropolyje. Juk tie gargarai - tai didžiuliai žmonių srautai ir apyvarta.
Tokio žmonių srauto į atskirą parduotuvėlę ir brangiausia reklaminė
kompanija nenukreips. Na, apiformins tuos daržovių, pieno produktų,
alkoholio ir t.t. skyrius kaip atskirus "smulkius nišinius prekeivius" -
aptvers juostele, pastatys kokias kartonines sienas, išsiims atitinkamas
licencijas, pastatys atskirus kasos aparatus. Ir kas, tavo nuomone, galų
gale apmokės tas padidėjusias įrangos ir biurokratines išlaidas? Ogi tas
pats pirkėjas, ir viskas bus "sutinkamai su įstatymu".

Nėra geresnio būdo pasirūpinti vargšais, kaip iškirti jiems pašalpas - tada
jie jas išleis tam, ko jiems labiausiai reikia. Na, o jei bijai kad pinigai
bus išleisti alkoholiui ir narkotikams - dalini nemokamą (ar pagal kokias
korteles) sriubą.