Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-15 12:18:45
"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:i991tb$3cf$1@trimpas.omnitel.net...
> Tamsta matote tik du kraštutinumus  - monopoline ir laisvą rinką. Taip,
> rinka Lietuvoje laisvesnė už monopolinę, tačiau labiau ribota lyginant su
> laisva.

Aš niekad nerašiau, kad pripažįstu tik kraštutinumus. Aš kaip tik teigiau, kad niekur nėra tobulos rinkos. Daryti ją kuo laisvesnę ir sveikesnę ir yra valdžios uždavinys, o ne ją riboti ir mažinti konkurenciją.

> Laisvumo formų šiokių tokių buvo net sovietiniais laikais (turgeliai nors ir
> minimalūs
> buvo ir tada + vadinama juodoji rinka)
>
> Antkainių ribojimas tai veiksmas, kai užaugusioms avims nukerpama vilna ir
> už jas
> nuperkami pašarai ėriukams. t.y. turi būt labai tiksliai apskaičiuotas
> žingsnis

Čia kokie pašarai ir kokiems ėriukams perkami?

> ir vietoje kirpimo negautume avių pjovimo.

Bijau, kad nukirpus avis joms bus šalta, ir avys ės daugiau pašaro. Pesekmė - ėriukai badaus.

> Taip, tamsta nepakankamai pastabus, ar tiesiog nesusiduriate, nes prekybos
> tinklai kišasi stipriai intelektualiais (sofistikuotais) metodais, todėl tai
> nėra taip
> akivaizdu kaip kelininkų ar energetikų atveju kurie veikia tiesiogiai. Jie
> paprasčiausiai tai daro ne nuosavomis rankomis, todėl ir nesimato iš pirmo
> žvilgsnio.

Gal tu kažką daugiau matai tuo antruoju žvilgsniu. Gi aš vertinu tik man prieinamus faktus.