Tema: Re: antkainiai
Autorius: bet_kas
Data: 2010-10-15 16:13:25
Tamsta painiojat du skirtingus elementus kaina ir marža.
Perkant paskolą derėtis dėl mažesnės maržos (%) jums normalu, o perkant
pieną kažkodėl jau rinkos iškraipymas,
nors kartu prisipažįstate ją kraipantis ir perkantis pieną turgelyje.
Kur poilsiauja logika? Laimė tik pasisakymuos naujienų grupėse, veiksmuose
ji išlikusi.
Antkainių įstatymas tai jungtinis pirkėjų susivienijimas derantis su
oligopolinės rinkos pardavėjais siekiant įdėti dar
vieną saugiklį prieš rinkos oligopolizavimo stiprinimą.
Bent jau taip turėtų būt. Kas gausis pamatysim kai priims.
Ar bent įstatymo projektą skaitėte? Ar matėte jame apyvartų rodiklius nuo
kada jis pradėtų veikt?
Greičiausiai neskaitėte, nes jei būtumėt skaitęs, suprastumėte, jog jūsų
pieno po 3,7 LTL už 2 litrus
ar 2 LTL už litrą bambaliuose jis nepalies, tačiau palies tą patį pieną su
užrašu Natūralus stovintį
Rimi lentynoje, kuriuo buvo pasipiktinusi jūsų žmona ir jūs pats
rekomendavote jai ten nepirkti.

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:i99dka$no0$1@trimpas.omnitel.net...