Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-14 16:26:50
Tai jau rašiau, eik į turgelį. Jei tas godumo priepuolis kils visiems prekybos tinklams ir net mažoms tau pasiekiamoms parduotuvėlėms bei užsitęs kiek ilgiau, nė kiek neabejoju, kad daugybėje turgelių ir kioskelių tu galėsi įsigyti prekių, atvežtų iš ūkininkų ir įmonėlių, Lenkijos, Latvijos ir dar bala žino iš kur. Juk kuo didesni bus išlaidomis neparemti prekybos centrų antkainiai, tuo mažmeninės maisto prekybos rinka taps patrauklesnė visokio plauko verslininkams. Ji taps patraukli ir rinkoje nesantiems prekybos tinklams, kurie neabejotinai stengsis čia ateiti, jei tik nebus daroma kokių specialių kliučių iš valdžios pusės.

Aš, pvz, dabar eidamas į prie namų esančią Maximą, praeinu pro ūkininkų turgelį ir nusiperku ten to, kas yra pigiau ar geriau nei toje Maximoje. Ir kuo Maxima labiau kel kainas, tuo man labiau apsimokės pirkti tame turgelyje, tuo jis labiau klestės - plėsis ir apyvarta, ir asortimentas. Tuo nė kiek neabejoju - juk tai ne kartą patikrinti rinkos principai.