Tema: Re: antkainiai
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-15 20:50:50
"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:i99nkj$68l$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai jau startuoja po truputį tokie portalai, bet kol viskas įsivažiuos iki
> padorių apimčių nemažai laiko dar prabėgs.

Užsienyje jie veikia, vadinasi veiks ir pas mus.

> Antkainiai tik laikinas work-a-round kol užsisuks stambesni bei
> informatyvesni, bet net ir tas klimpsta interesų liūnuose.

Labai elementaru - antkainius pasiims informavimo portalai, nes juose norės reklamuotis tie patys prekybcentriai ir pan. Dėl interesų liūno aš nesuku galvos, nes niekas negali atimti mano iniciatyvos - viskas prasideda ne nuo kažkokių mistinių, neidentifikuotų grupių, interesų, bet nuo asmens, asmenybės, personos - nuo tavęs.