Tema: Re: antkainiai
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-16 20:59:46
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:i9a62v$k4g$1@trimpas.omnitel.net...
> :) Valdžia negali nieko nedaryti. Jin irgi rinkos sąlygose.

Faktiškai - taip. Tačiau tą suvokia ne visi. Pirma reikia sugebėt keliauti, mokėti kelias kalbas, dirbti diversifikuotomis ir multinacionalinėmis sąlygomis, kad galėtum savo valdžiai pasakyt, kad balsuosi už juos kojytėmis.

> Kol didžioji rinkėjų dalis tiki reguliavimu,
> valdžia teturi du kelius: arba žlugdyti Lietuvos ekonomiką nuolaidžiaudama rinkėjams, arba
> meistriškai pudrinti smegenis rinkėjams ir tyliai/paslapčia/prieš_liaudies_valią kelti ekonomiką.

Na čia jau kone mistinė optimistinė sąmokslo teorija gautųsi :-) Mano požiūriu valdžios pastangos neretai neatskiriamos nuo Brauno judėjimo. Padarykite mąstymo eksperimentą ir įsivaizduokite, kad visi esminiai postai tarkime 3 mėn. bus užimti pripučiamų lėlių-zombių. Kas nors pastebėtų? :-)

> Antras variantas Lietuvoj dar komplikuojas ir tuo, kad per dvidešimt metų musie taip ir
> nesusiformavo elitas, suvokiantis save kaip vientisą grupuotę, nepaisant visų partinių skirtumų
> (tobiš elito atstovui svarbiau "partinė" dedamoji nei "elitinė" dedamoji, kitaip sakant partijos
> interesai atsiduria aukščiau valstybės interesų).

Problema yra ne elitas, jo formavimasis ar egzistavimas - nes tai tik [gan trumpi] etapai nuolatiniame civilizacijos / valstybės cikle nuo imperijos užuomazgo iki jos padalijimo barbarams. Problema yra kiekvieno mūsų, ir ypač vaikų/jaunimo širdyse svajonės apie meritokratinę visuomenę nebuvimas.