Tema: Re: antkainiai
Autorius: bet_kas
Data: 2010-10-27 17:19:32
Vakaruos prekybos centrai iškėlinėjami už miesto, o turgūs miesto centre.
Lietuvoje turgūs iškėlinėjami už miesto, o prekybos centrai miesto centre.
Tai toks ir skirtumas, kartu ir vektorius kokios rinkos link einama,
monopolizuotos ar laisvos.

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:ia8u6v$spv$1@trimpas.omnitel.net...