Tema: Re: antkainiai
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-16 22:20:50
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i9cspj$9et$2@trimpas.omnitel.net...

> Nesuprantu, ir kuo blogai tie akropoliai? Kas nenori - i juos neina, kas
> nori - eina. Panasu, kad norinciuju yra daug, ir ju dar daugeja. Jei zmonems
> nebereiks tu akropoliu, jie patys isnyks (akropoliai), be jokiu valdzios
> pastangu. Beje, toje pacioje Lenkijoje ar Latvijoje pilna savu Akropoliu. Su

Man tai isvis jokios problemos, bet butent ir norejau pasakyti, kad zmogus verta savo svajones issipildymo. As sugebu akropoliuose lankytis 3-4 kartus i metus ir man to pakanka. Aisku suprantu zmones, kurie gyvena arti ir neturi vasara kondicionuoto oro :-)

Beje - jei svajone buvo "akropolis", tai geriau ja pasiekti, isragauti, persivalgyti ir sugalvoti nauja, nei strigti toje infantilioje fazeje.

> deputatu yra siokia tokia problema - suklysti karta ir kenti juos keturis
> metus, o is akropoliu gali iseiti ta pacia minute kai jie tau pradeda
> nepatikti ir ten daugiau nesirodyti.

O kokia problema? Uz konsituticija balsavai? Jei nebalsavai - kiek referendumu suorganizavai ir dalyvavai?

Problema yra ne mandato trukme, o jo DYDIS. Jei tave artimiausias atstovaujantis mandatas butu tarkime 50 nariu (gretima kaiminyste), sekantis - 250 (namu grupe)  sekantis - 5000 (kvartalas), sekantis - 30000 (rajonas) - manai butu tiek problemu? Savivalda de facto yra mirusi, nes ji "pakelta" nuo tokiu stratu, kuriose galima optimaliai susitvarkyti patiems, ir imanoma tiesiogine, efektyvi kontrole, neimanoma paslepti problemu. Pardon, mane isvis mokino, kad normalus vadovo ir jo tiesioginiu pavaldiniu santykis yra 1:4, 1:8 vyrams, kiek daugiau - moterims. Nes kitaip demesio neuztenka elemtariai, ir laiko, net prie geriausiu noru.