Tema: Re: antkainiai
Autorius: bet_kas
Data: 2010-10-15 09:40:49
Jei teisingai mintinai modeliuoju, tau turėtų atsipalaiduot šiek tiek
apyvartinių lėšų. Bet tai
 priklauso kiek ir kaip nutobulins betobulindami. Kai bus galutinis
variantas galima būtų
jau ant popieriaus bandyt skaičiuot/dėliot. Bet kuriuo atveju, tai gana
ambicinga idėja, tačiau jos
realizacija gali turėt tiek teigiamų, tiek neigiamų pasekmių.