Tema: Re: antkainiai
Autorius: Veikejas
Data: 2010-11-03 08:52:45
kokius du ? mano galva bent 20 proc. lietuvoje gyvena blogiau negu savo
laiku vergai, dar maziausiai tiek pat kaip vergai tais laikais.
Vergas kaip traktorius shiais laikais - nepilsi kuro nevaziuos,
nepriziuresi - suges ir kaina anlogishka.
Tad kartojuos bustas pas juos buvo, maisto taip pat, tam tikrai atvejais
vergai valgydavo net druciau negu sheimininkas (pasidomek istorija ypac
dabartinem ziniom).
Tuo tarpu daba ltu 20 proc gyventoju zemiau skurdo ribos uztenka pinigu tik
maistui ..., tad tuo paciu gyvena blogiau negu vergai.

Jei pilietis gauna alga ir visa ja ishleidzia maistui ir bustui tai tolygu
vergo gyvenimui anais laikais.