Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: RaR
Data: 2011-04-13 14:48:14
O tu bent perskaitei kas ten rašoma, o jei perskaitei, ar supratai?

Didžiausias žemdirbių savižudybių skaičius toje vietovėje buvo 1998 m.,
t.y. kai GM medvilnė ten dar nebuvo auginama. Citata:

"Monsanto attributes the suicides to crop destruction by
pesticide-resistant bollworms; they offer GM “Bollgard” cotton, which
they have been trying to get approved for sale in India, as a solution.
Vandana Shiva, one of the world’s top anti-GM activists, blames the
suicides on globalization, purchased farm inputs and intrusive
technologies; she contends that GM crops would worsen poverty and
indebtedness by concentrating power, promoting ecologically unstable
monocultures, and discouraging traditional seed-saving and exchange.

Išverčiu - Monsanto tvirtino, kad pradėjus auginti jų GM medvilnę
savižudybių skaičius sumažėtų, nes mažiau derliaus sunaikintų kenkėjai.
Gi ta aktyvistė Shiva sakė kad tos medvilnės auginti nereikia, nes būtų
dar blogiau, o savižudybės yra dėl kažkokios globalizacijos ir t.t. Jau
buvau čia įmetęs nuorodą į žymiai vėliau atliktą mokslinį tyrimą, kuris
rodo, kad vėliau pradėjus Indijoje auginti GM medvilnę, tai pilnai
pasiteisino.

T.y. visa ši diskusija vyko dar prieš pradedant auginti tą medvilnę -
Monsanto teigė, kad seniau pradėjus auginti jų medvilnę to didelio 1998
m. savižudybių masto galėjo nebūti, o priešininkai teigė, kad bus dar
blogiau, nes ši veislė neatspari kai kuriems kenkėjams ir dar nežinia
dėl kokių priežasčių. Kaip buvo pradėjus ją auginti, jau minėjau.

O visokie sarmatas.lt ir tūkstančiai antiGMO tinklalapių kaip sugedę
telefonai pateikia, kad tos savižudybės buvo būtent dėl GM medvilnės,
kai kurie netgi teigia, kad ji kažkokiu būdu nunuodijo tuos valstiečius.
Ir nieko nuostabaus, kad didžiulė masė jais tiki. Juk, kaip rodo ir tavo
pavyzdys, ši masė net nesugeba perskaityti ar  suvokti ką perskaitė,
ieško tik teiginio "GMO blogai", arba "GMO gali būti blogai" ir tuo
pasitenkina, daugiau nieko gilintis ar suprasti jiems nereikia.

Antroje gi nuorodoje iš viso nieko apie GM. Tik princas Čarlzas regiono
problemų sprendimui siūlo "organic farming", taip pareklamuodamas ir
savo tos pačios srities įmonę.