Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: trickyvic
Data: 2011-03-31 13:22:41
Ok daba, kad taip megsti BBC tai jami skaitai ir komentuoji

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8545503.stm

Ir ypach paprasyciau va sita pakomentuoti issamiai, lyg populiarintum
moksla:

It said the Amflora potato "carries a controversial antibiotic resistant
gene which it cannot be guaranteed will not enter the food chain".