Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-07 10:32:55
Su tuo sutinku - uzrasas be E ar be GMO - grynai marketinginis triukas, nes
realios info vartotojui neduoda. IMHO net daug maziau negu, kad koshernas. O
del E paskutiniu metu bent jau man net priesinga reakcija - pamatau ir
aisku - shuda kisha tupomis priemonemis.

"Dex"  wrote in message news:injp73$40k$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai nidapedrino dar :). O ka, "be E" užrašas neatsirado? Atsirado.
Viskam savas laikas. Tik kad tie užrašai atsiranda kaip marketinginis
triukas, o ne kaip informacinė priemonė. Tiesa, VVMK ar kokia ten tvarka
daro nuo balandžio..

Dex