Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: Veikejas
Data: 2011-04-11 11:42:35
jeigu tau prieinama tik monsato tipo proganada tai logishka, jog visa
oponentu pateikiama informacija yra "neverta demesio".
Bet tai ne kas kita o paprasciausias ishprusimo trukumas, beje budingas
netgi tam paciam rar.

Pradedant BET KURI projekta daroma rizikos analize, kiek cia rar rashliavu
paskaicius galima daryti ishvadas:
1. Rizikos analiziu jie nedaro (nes viskas ish ansto zinoma jog yra saugu).
2. Rar rizikos analiziu srities niekada neskaito.