Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: Alvidon
Data: 2011-03-23 18:03:13
Tai irgi džiaugtis reiktų - durniai išmirs iš bado :)
Irgi mat, atseit žmogais vadinas: ateis bardakas ir išmarins badu.
Sveiki žmonės sakytų: a eikit jūs šikt, man ėsti noris, nu a durniai
ramiai nulenkia galvelę savo susikurtam siaubui. Nu nekalbant jau
apie kažikokį klinikinį pomėgį susikurinėt siaubus. Paaugliukams
ir psichiškai nepilnaverčiams atleistina.