Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: RaR
Data: 2011-03-29 15:02:17

> Man atrodo, akivaizdu, kad kai moki pagamint,
> tai kažkiek supranti kaip tai veikia, jei ne - ne.

Nelabai suprantu prie ko čia. Bet tai nėra tiesa. Žvelgiant siaurai, tai
netgi programavime sprendžiant itin sudėtingus uždavinius vis labiau
įsigali nealgoritminiai o genetiniai, evoliuciniai, neuroninių tinklų
metodai. T.y. žmogus žino kaip sukurti kintamumą ir kaip atsirinkti
norimą produktą, o kaip tiksliai veika tokiu būdu sukurtas produktas jis
gali bandyti aiškintis jau po to. Kalbant apie biologinius metodus - tai
kasdienybė, pavyzdžiui ir ta pati tradicinė selekcija.

Žvelgiant plačiai, tai žmogus visada keičia tik dalelę jį supančios
aplinkos, kažkiek suprasdamas tos dalelės veikimą arba ne. Iš naujo jis
niekada visko nesukuria, tuo labiau visko nesupranta ir nesupras. Netgi
jei kalbame, atrodytų, apie grynai žmogaus sukurtą daiktą, jame niekada
nėra viskas iš naujo sukurta, o tik kažkas pakeista.

> Na tai parodyk man įmonės vadovą, kuris su mielu noru
> pirktų kėdes darbuotojams. Nenori jis jų pirkti, vadinasi
> darbuotojai su defektais. O toliau papasakokit, kokia
> tokia visiškos neveiklos būsena galėčiau pašalinti
> poreikį gerti (vandenį ir kitus nealkoholinius gėrimus)
> tarkime mėnesiui? Ne pakeist vieną defektą kitu,
> bet būtent pašalint.

Vienam žmogui kitas aplamai gali būti defektas. Bet čia jau tema
nukrypstanti nuo GM. Pašalinti poreikį gerti žmogus gali pašalindamas
patį save. Juk jau rašiau, kad biologiniai metodai šiuo atveju nepadės -
jie negali pakeisti fizikos dėsnių.