Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: RaR
Data: 2011-03-25 11:42:54
Tu ką, net vidurinės mokyklos nebaigęs? Bent matematikos pagrindus
kokius nors turi, nežinai iš kur mūsų skaičiai atėjo? Sąrašas per daug
ilgas, kad viską vardinčiau. Jei trumpai, wikipedijoje yra net atskiras
straipsnelis "List of Indian inventions and discoveries"
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Indian_inventions_and_discoveries