Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: trickyvic
Data: 2011-03-25 11:18:51
O tu labai daug patentu sistemoje supranti?  a sorry pamirsau snekames
su visu sriciu zinovu, patentu asu, biotechnologiju metru, atmomines
energetikos pilkuoju kardinolu ir samdomu pramones snipu gildijos
vyriausuoju magistru.

Tau aiskiai, lietuviu kalba parasyta, kad Monsantos traukia i teisma
tuos ukininkus kurie NENAUDOJA ju produkcijos, nes pagal Monsantos ju
produkcija turi varoti VISI, gal gali parodyti kuri butent tarnyba
reguliuoja Monsantos veikla? Ar tu is viso apie tokia firma esi girdejes?