Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: Veikejas
Data: 2011-04-01 11:51:01
tai tik tau paciam taip atrodo, kaip visada.
Kubilas kai apie fule leptelejo irgi mane jog gera argumentacija ishdeste :D

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:in1taj$ngp$1@trimpas.omnitel.net...
Deja, bet i visus nuosekliai atsakiau. Is oponentu dazniausiai to
nesulaukiu. Kadangi sia zinute parasei jau po kurio laiko, kai parasiau
atsakyma - arba tu mano atsakymu neskaitai, arba nesugebi suprasti.
Atsiprasau, bet dar suprantamiau rasyti nebesugebu. Sovietiniais laikais
budavo, kad ka nors is klases reikia perkelti i pagalbine mokykla, nes
nesugeba kartu su visais. Gal cia panasus atvejis?

2011.03.31 15:16, Veikejas rase:
> labai gerai pasakyta, bet rar paprasciausiai ignoruos tavo klausimus,
> kurie
> jam nepatogus ir kreips tema kur nors ne itema.
>

> "Mindaugas T"<min202020@gmail.com>  wrote in message

>>> neatsipirktu. Bet ir su tuo kas yra pridaro klaidu ar ka nors atlieka