Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: Veikejas
Data: 2011-03-25 15:30:25
bandymas nukreipti tema, kai pashnekovo teginys jam paciam pasirode esas
neteisingas ...

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:imhs4r$25n$1@trimpas.omnitel.net...
Teiginys buvo ne apie kazkokia atskiru deputatu itaka (tai apibrezta
istatymu, vienas deputatas - vienas balsas), o "ka issirenka, ta ir
turi". Ta zmogu, uz kuri balsavo rinkejai, taryboje turi. Teiginys butu
neteisingas, jei tas deputatas nebutu isrinktas i taryba.