Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: sonca
Data: 2011-03-25 13:44:31
O dabar pamėgink įvardint mano specialybę. Labai jau drąsiai švaistais
teiginiais apie mane nieko nežinodamas.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:imhurm$6ti$1@trimpas.omnitel.net...
Aš nesuprantu, kaip gali nekilti tokia abejonė? Pavyzdžiui, jei man kas
nors pasiūlytų apie dominančią astrofizikos problemą pasiskaityti
žurnale "physical review letters", aš labai abejočiau savo sugebėjimu
suprasti straipsnius - kelių aukštų formulės, teiginiai ir išvados
remiasi kažkokiais man nežinomais faktais ir dėsningumais, remiamasi
rezultatais eksperimentų, kurių metodologijos ir logikos nelabai
suprantu. Geriau ieškočiau kokio mokslo populiarinimo žurnalo ar knygos.

Gal molekulinėje biologijoje formules sutiksi rečiau, bet išvados remsis
rezultatais eksperimentų, kurių net pavadinimas tau nieko nesakys,
nekalbant jau apie visus tų rezultatų subtilumus. O pirminis šaltinis
juk ir yra moksliniai straipsniai. Kol pasirodo masinėje žiniasklaidoje,
tos žinios paprastai būna perėjusios jau ne vieną sugedusį telefoną. O
tokių tinklalapių kaip sarmatas.lt net pirminiai šaltiniai nieko bendra
neturi su mokslu.