Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: RaR
Data: 2011-04-06 09:25:25
Tavo protinių sugebėjimų nekomentuosiu, nes nelabai yra ką. Dar kartą
įsitikinu, kad arba neperskaitai ką parašau, arba nesupranti. Aš niekada
nerašiau, kad mokslas viską žino, kaip tik teigiau, kad visko niekada
nežinos, nes tai neįmanoma, visko žinojimas yra loginis absurdas.

Bet besamprotaudamas apie mano protinius sugebėjimus nieko neatsakei į
pateiktą konkretų klausimą. Kartoju - kaip pats būdas, kuriuo sukeliamas
pokytis augalo genuose, gali įtakoti žmonių sveikatą?