Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: fkt
Data: 2011-03-25 10:29:26
koks skirtumas, tai oftopicas.
tik pasidalinau patirtim, o leistis į filosofijas šiuo klausimu, tai jau laiko gaišimas.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:imhira$i1p$1@trimpas.omnitel.net...
O nemanai, kad yra indų, susidūrusių su tokios pat kvalifikacijos
lietuviais? Ir taipogi nusprendusių daugiau niekada į darbą nepriimti
lietuvių? Pavienių asmenų kvalifikacijos ir išsilavinimo neturėjimas
kažkurioje srityje visiškai nieko nesako apie visos tautos protinius
sugebėjimus.