Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: vaikis
Data: 2011-03-31 10:23:54
Gerbėju, negerbėju, bet: vienintelis RaR šioje diskusijose, kalba
argumentuotai, oponentai, tuo tarpu, mėtosi skambiomis frazėmis.
Neargumentuotomis. Nors aš pats, parduotuvėje nepuolu etiketėse
žiūrinėti ar yra genetiškai modifikuotų produktų, bet jei užkliūna akis,
instinktyviai padedu atgal - labai jau tas baubas didelis sukurtas. Rar
argumentų dėka, tas baubas, pasirodo tik baubas ir yra. O oponentai,
tokiu diskusijų stiliumi, panašėja į staklių laužytojus ir kitus
pramoninių perversmų priešininkus. Automobilis, taip pat turėjo labai
daug priešininkų. Ir smirdėjo, ir triukšmingas buvo ir t.t. Bet šiai
dienai, visi patenkinti naudojasi, nors kasdien tūkstančiai "jo dėka"
žūsta.